4.02.2010

i went fabric shopping for a summer dress (it's almost finished, pictures soon).. i found what i was looking for but ofcourse i couldn't resist also buying these gorgeous fabrics as they were very, very cheap.


the orange and blue fabric were really cheap (2,5 euro/m!!) and come from modecoupon (where i usually buy my fabrics) and the flowery fabrics come from the kringwinkel, the greenish one is actually a pillow cover and the other one is a matress cover! my fabric box is getting quite full now... luckily i recently re-organized it, also see blendingblue's great tip.

8 comments:

  1. Ooooh, spannend! Niet te lang meer wachten met de foto's he ;)
    Ik heb nu ook een heleboel goedkope stofjes, maar ik ben nog altijd bezig met bestellingen voor anderen :) Gelukkig heb ik genoeg kleren, dat ik wat kan wachten om aan kleedjes en rokken voor mezelf te beginnen ;)

    ReplyDelete
  2. En naar de Modecoupon zal ik schijnbaar ook eens moeten gaan!

    ReplyDelete
  3. Geweldige stof! Ben benieuwd naar de jurkjes. Jurkjes zijn altijd tof!

    ReplyDelete
  4. Ik ben eigenlijk ook wel héél benieuwd naar je jurkjes.
    Die stof van Modecoupon in super. Ik zou er bijna eens voor naar St-Niklaas gaan!

    ReplyDelete
  5. Ik wou dat er bij ons in de kringwinkel ook stoffen lagen :(

    ReplyDelete
  6. Ik ben benieuwd, kleedjes ... daar gaat niets boven

    ReplyDelete
  7. oh ge gaat naar Provence en Marseilles ! fijn, wij weten nog niet wat we na de Ardeche gaan doen, er is daar zo veel schoo he, we nemen onze iglo mee zodat we daar kunnen beslissen wat we willen doen, nu goed weer he!

    ReplyDelete
  8. Kelly: Ik ben van het motto: een vrouw heeft nooit genoeg kleren. Ik smijt ook amper iets weg, dan duikel ik dat 2 jaar later wel op en vind ik dat opeens terug kweetnie hoe schoon, en draag ik dat weer graag, haha. :)

    Lisette, Kamiel&Odille, Annelyse: ik weet niet waar jullie het gelezen hebben, maar er staat nergens jurkJES... 't is er maar één, en eigenlijk is het zo simpel dat het misschien amper een jurkje te noemen is haha. :) Ik hou jullie lekker nog eventjes in spanning, hihi. :p

    ReplyDelete

thanks for taking the time to leave a comment! :)