9.14.2010

after visiting Handmade in Belgium some weeks ago, my boyfriend showed me the kringwinkel of hasselt! i found two quite large packs full of "smyrnalaine", which is the wool i recycle into little felt balls.
(i love the graphic-ness of this image!)
these are some felt balls i made with some leftover "smyrnalaine" my grandma gave me.
i really like those colors! (especially the yellow)
i'm not sure what to do with them yet, i just enjoy making them! :)
i also bought some fabric, letter-shaped bowls and three pocket books! all of it for only 5 euros! seriously... how great are thriftstores?!

10 comments:

  1. oooooh, wat een mooie balletjes en prachtige kleurtjes! Waarvoor gebruik je die zoal? Ik ben alvast benieuwd!

    ReplyDelete
  2. Ik heb er eens een druiven-sleutelhanger van proberen maken maar echt succesvol was dat niet... Voorlopig liggen ze dus in mijn letter-schaaltjes en daar zullen ze ook blijven tot ik een manier vind om ze te gebruiken. ;)

    ReplyDelete
  3. Kan je er geen ketting van maken? Zo'n mooie kleurige vilten balletjes zouden daar perfect voor zijn!

    ReplyDelete
  4. Waarom geen kerstversiering van die balletjes maken …

    ReplyDelete
  5. Een ketting zoals die van Lisette? Of op een slinger als decoratie, zoals Kamiel en Odille zei? Ze zijn wel erg leuk!

    ReplyDelete
  6. Kettingen of slingers, allebei goede ideeën, maar ik zou ze graag gebruiken voor m'n "label" dat ik aan het ontwikkelen ben en daar komen geen van beide aan te pas. :) Maar ik geef niet op, ik blijf erover denken! En in tussentijd blijf ik ze gewoon maken. :)

    ReplyDelete
  7. Op een stok steken? Ik zie het al voor me, een mooie houten tak met allemaal witte bolletjes op <3 Of een mobilette van maken. Of als versiering aan je wanten/sjaal hangen.

    ReplyDelete
  8. Die balletjes zijn echt ZO schattig! En idd prachtige kleurtjes.

    ReplyDelete
  9. Ik moest aan je denken toen ik deze post zag http://blackeiffel.blogspot.com/2010/11/awesome-rugs.html

    ReplyDelete

thanks for taking the time to leave a comment! :)